niedziela, 14 maja 2017

Recenzja "Dieta bikini. Fresh, Fast, Fit" Magdalena Makarowska

Tytuł: "Dieta bikini. Fresh, Fast, Fit"
Autor: Magdalena Makarowska
Wydawnictwo: Feeria Young
Data wydania: 26 kwietnia 2017
Liczba stron: 184
Moja ocena: 5/6







Lato zbliża się coraz większymi krokami, a wraz z nim sezon na sukienki, spódniczki oraz bikini. Ostatnio powstaje coraz więcej poradników wraz z wskazówkami, jak osiągnąć upragnioną figurę oraz zrzucić kilka zbędnych kilogramów. Magdalena Makarowska podbiła już moje serce książką „Zniszcz te kilogramy”, w której odnalazłam wiele niezwykle ciekawych przepisów oraz przydatnych porad. Jej najnowsza propozycja „Dieta bikini. Fresh, Fast, Fit” od razu przykuła moją uwagę i przyznaję, że byłam niezwykle ciekawa co tym razem autorka przygotowała dla swoich czytelników. Jednak czy Magdalenie Makarowskiej udało się utrzymać wysoko postawioną poprzeczkę oraz zaskoczyć czymś swoich czytelników?


Kokosowe kuleczki z migdałem (przepis z tej książki)

Na samym początku w książce znajdziemy odrobinę teorii oraz podstawowych informacji dotyczących odchudzania. 10 złotych zasad dotyczących zdrowego żywienia z całą pewnością mogą okazać się pomocne dla wielu osób, a wdrożenie ich w życie może przynieść nieoczekiwane efekty. Bardzo spodobał mi się również przedstawiony przez autorkę Przewodnik po prawidłowych zakupach – czyli czego unikać na sklepowych półkach. Magdalena Makarowska zdradza swoim czytelnikom na co należy najbardziej zwracać uwagę podczas zakupów, jakich produktów unikać oraz w jakie warto się zaopatrzyć.


Babeczki rabarbarowe (przepis nie z tej książki)

W książce znajdziemy również wiele bardzo ciekawych oraz różnorodnych przepisów, które sukcesywnie staram się wprowadzać do swojego jadłospisu. Na pierwszy ogień poszły kokosowe kulki z migdałem, które były naprawdę przepyszne. Autorka zaprezentowała również bardzo wiele przepisów na najróżniejsze sałatki, dania główne, koktajle, podwieczorki oraz kolacje. Na samym końcu pozycji odnajdziemy „dział słodkości” na widok których od razu zaczęła mi lecieć ślinka. Sama nie przepadam za gotowaniem, ale piec mogłabym naprawdę każdego dnia. Dlatego ten dział przepisów najbardziej zwrócił na mnie swoją uwagę.


Podsumowując, uważam że „Dieta bikini” to pozycja idealna nie tylko dla osób, które chciałyby pozbyć się kilku zbędnych kilogramów, ale również dla tych, którzy chcieliby zacząć zdrowiej się odżywiać. Gorąco polecam!


Za możliwość przeczytania tej książki serdecznie dziękuję wydawnictwu


Książkę można zamówić na stronie empik.com

Strona wydawnictwa: KLIK!
Fanpage wydawnictwa: KLIK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz